Platforma B2B

Platforma B2B pomaga zapanować nad wielowątkowymi interakcjami z klientami i partnerami firmy. W przeciwieństwie do gotowych aplikacji, pozwala na zindywidualizowany wybór pojedynczych funkcjonalności i wyglądu oraz integruje się z zewnętrznymi systemami.

Nasze systemy B2B są czymś więcej niż przeglądarkową aplikacją do współpracy z klientami i partnerami opartą na znanych schematach. Tworzenie systemu zaczynamy od dogłębnej analizy potrzeb Klienta dzięki czemu finalny efekt jest taki, jakiego Klient oczekuje.

Wygląd, funkcjonalność, sposób administrowania, integracje z innymi systemami wynikają z potrzeb i są dostosowane do charakteru Firmy, niezależnie od wielkości, branży, ilości produktów i/lub usług. Nasi Klienci nie muszą zgadzać się na kompromisy i płacić za niepotrzebne moduły i funkcje tylko dlatego, że są one tak zwanym standardem.

Jedynym standardem, który nas obowiązuje to wyjście naprzeciw oczekiwaniom Klienta. Pomagamy Klientowi zdefiniować pożądaną funkcjonalność systemu, zaprojektować graficzny interfejs zgodnie z preferencjami pracowników, klientów i partnerów, i finalnie oprogramować.

Cechy platformy

  • System kształtowany przez Klienta
  • Integracja z różnymi narzędziami płatniczymi np. PayPal, Klarna, Dibs
  • Fakturowanie w różnych walutach, eksport JPK, eksport do ERP
  • Panel dla partnerów umożliwiający tworzenie ofert, obsługę posprzedażową, podgląd planu logistyki

Możliwości

Nasi obecni Odbiorcy korzystają między innymi z takich funkcjonalności jak (a cały czas inspirują nas do tworzenia nowych):

  • Tworzenie ofert, wycen dla klientów z wykorzystaniem konfiguratorów i intuicyjnych edytorów graficznych
  • Pełny obieg dokumentów związanych z tworzeniem ofert oraz obsługi przed- i posprzedażowej
  • Kompleksowa obsługa reklamacji
  • Planowanie logistyki od dostawców oraz dostaw dla klientów
  • Prowadzenie komunikacji wewnętrznej pomiędzy różnymi działami obsługującymi tworzenie ofert oraz reklamacji
  • Raportowanie i analizy w wielu różnych przekrojach i stopniach szczegółowości
  • Automatyczny tracking spraw
  • Rozbudowany panel administracyjny
  • Zarządzanie dostępną ofertą
  • Panel dla partnerów, który umożliwia tworzenie ofert, obsługę posprzedażową, podgląd planu logistyki
  • Integracja z systemem kurierskim
  • Obsługa kodów rabatowych, programów lojalnościowych itp.
  • Integracja z mediami społecznościowymi
  • Tworzenie i publikowanie artykułów szkoleniowych, newsletter’ów, kampanii

Odpowiednio zaprojektowany system może być jedynym, z którego korzystają pracownicy odpowiedzialni za klientów i partnerów. To czyni ich pracę szybszą, przyjemniejszą, wygodniejszą

 

Wdrożony przez Evertop system jest bardzo intensywnie wykorzystywany i w znaczący sposób wspomaga obsługę procesów biznesowych firmy. Dodatkowo firma Evertop w przypadku krótkich terminów realizacji potrafi zmobilizować dodatkowe zasoby i działać po godzinach, czym udowadnia, że jest partnerem godnym zaufania.

CEO, System Solutions Firm (Sweden)

 

Kontakt ze strony firmy Evertop Sp. z o.o.
Mateusz Fligier
tel. +48 665 024 241
e-mail: mfligier@evertop.pl

Podobne projekty