WinDoorSoft

Dedykowana platforma do obsługi sprzedaży dla branży okiennej i drzwiowej.

Klient: Aikon Distribution
Branża: Stolarka otworowa
Narzędzie do usprawniania procesów sprzedaży i obsługi klienta. System zawiera zaawansowany konfigurator pozwalający handlowcowi na wygodne i bezbłędne stworzenie szczegółowej wyceny (wraz z ilustracjami) dla klienta na podstawie jego wymagań. To miejsce, które pomaga zapanować nad wielowątkowymi interakcjami z klientami i partnerami firmy.

Kim jest Klient?

Aikon Distribution specjalizuje się w dystrybucji stolarki otworowej. Posiada najszerszą na rynku ofertę, która obejmuje m. in.: okna, drzwi, żaluzje, rolety, parapety czy bramy garażowe. Produkty firmy charakteryzują się doskonałą jakością oraz profesjonalną współpracą handlową.


Cel projektu

Celem projektu jest stworzenie kompleksowego systemu informatycznego zawierającego wszystkie potrzebne narzędzia pracy. System ma za zadanie realizować kompletną obsługę pracy pracowników i zarządu firmy. Zapewnia wsparcie we wszystkich procesach operacyjnych firmy. Celem projektu jest zoptymalizowanie procesów sprzedaży, co przekłada się na redukcję czasu pracowników. a ich praca jest sprawniej i efektywniej wykonywana.


Rezultat

System został indywidualnie dopasowany do potrzeb i oczekiwań klienta. Zaprojektowaliśmy go tak, aby był jedynym narzędziem, z którego korzystają pracownicy. Dzięki temu ich praca stała się szybsza, wygodniejsza i efektywniejsza. System umożliwia także tworzenie ofert, obsługę posprzedażową oraz podgląd planu logistyki. Ponadto stworzyliśmy szczegółowy konfigurator przeznaczony do tworzenia i wizualizacji produktów.


Rozwiązania

Wprowadzone zostały nowe udogodnienia wspomagające zarządzanie firmą. Zajęliśmy się usprawnianiem procesów wyceny, ofertowania, obsługi sprzedaży, obsługi posprzedażnej, reklamacji i logistyki. Udoskonaliliśmy interfejs, który umożliwia szybsze i sprawniejsze wykonywanie zadań.

System pozwala tworzyć oferty dla klientów wraz z intuicyjnym graficznym edytorem konstrukcji okien i drzwi. Ponadto rozszerzyliśmy listę produktów, które można skonfigurować w systemie o rolety i panele, dzięki czemu nie ma konieczności ich ręcznego wprowadzania. Pracownicy wykonują zadania w jednym systemie, co poprawiło ergonomię pracy.

Wprowadziliśmy moduł planowania transportu. Wcześniej pracownicy zajmowali się tym za pomocą poczty elektronicznej i tradycyjnej, co zabierało zbyt dużo czasu. Obsługa statusów została poszerzona o automatyczne powiadomienia, które dotyczą m.in. przejścia zamówienia na kolejny etap realizacji.

Uporządkowaliśmy katalog klienta, który został wzbogacony o pełną historię zamówień pod kątem liczby i wielkości sprzedaży, reklamacji, bilansu faktur i wpłat. Umożliwiliśmy fakturowanie w pięciu różnych walutach. Ponadto system został zintegrowany z mediami społecznościowymi i z systemem kurierskim.


Dedykowana platforma do obsługi sprzedaży dla branży okiennej i drzwiowej.

Wyzwania

  • przepisanie systemu na nową technologię (wcześniej napisany był we Flashu),
  • migracja rysunków okien i drzwi z poprzedniego systemu,
  • stworzenie nowej biblioteki do rysowania konstrukcji okienno-drzwiowych.

Przyszłość

Obecnie system jest stale rozwijany, powstaje m.in. integracja z Sales Force. Chcemy również wdrożyć nową wersję raportu sprzedażowego wzbogaconą o informacje dotyczące wprowadzanych przez klienta zmian, zanim ostatecznie zdecyduje się na zakup. Dodatkowo zainicjowany jest projekt stworzenia centralnego rejestru, który będzie skupiać wszystkich producentów w jednym miejscu.


logo stopka
Copyright ©2024, Evertop Sp. z o.o. | Polityka prywatności
scroll to top